Baza wiedzy o franczyzie Lodolandia

Sprawdź na czym polega prowadzenie własnego biznesu lodowego i przeczytaj, co o naszej franczyzie mówią nasi franczyzobiorcy

Lody świderki dają zarobić

Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.

Lodolandia, oprócz lodów świderków, serwuje także gofry, granitę, bubble tea, desery i napoje, w tym kawę Costa Coffee.

Biznes, który daje wolność

W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.

Od kwietnia do końca września ubiegłego roku liczba świderków sprzedanych w całej sieci wynosiła ok. 3 mln. sztuk miesięcznie.

Biznes to ludzie, a bez nich nie ma sukcesu

Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Pomysł pojawił się po rozmowie z moim znajomym, który również prowadzi takie punkty.

Biznes na cały rok

Sweet Gallery rozwija największą w Polsce sieć w segmencie outdoorowym – Lodolandia and Kołacz na Okrągło. Ze wszystkimi swoimi markami do końca tego roku chce dobić do 1 tys. punktów.

Firma Sweet Gallery istnieje od 2013 roku, kiedy to powstał pierwszy punkt Lodolandia z lodami świderkami. 

Chcesz otworzyć taki biznes z nami?

WYPEŁNIJ FORMULARZ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij formularz kontaktowy
i dowiedz się więcej:
* Zgody oznaczone gwiazdką są zgodami obowiązkowymi
Wskazówki dojazdu