Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
Lodolandia, oprócz lodów świderków, serwuje także gofry, granitę, bubble tea, desery i napoje, w tym kawę Costa Coffee.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Od kwietnia do końca września ubiegłego roku liczba świderków sprzedanych w całej sieci wynosiła ok. 3 mln. sztuk miesięcznie.
Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Pomysł pojawił się po rozmowie z moim znajomym, który również prowadzi takie punkty.
Sweet Gallery rozwija największą w Polsce sieć w segmencie outdoorowym – Lodolandia and Kołacz na Okrągło. Ze wszystkimi swoimi markami do końca tego roku chce dobić do 1 tys. punktów.
Firma Sweet Gallery istnieje od 2013 roku, kiedy to powstał pierwszy punkt Lodolandia z lodami świderkami.
NASZE SOCIAL MEDIA
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Korzystając z tej strony internetowej, bez zmian konfiguracji przeglądarki, wyraża Pani/Pan zgodę na zapisywanie plików cookie w Pani/Pana urządzeniu końcowym. Za pomocą plików cookie zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. W takim wypadku są one przetwarzane w celach marketingowych, a także w celu udzielenia Pani/Panu dostępu do strony, poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych. Należy pamiętać, że może Pani/Pan zawsze zmienić ustawienia dotyczące plików cookie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Pani/Panu prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności